lauantai 26. helmikuuta 2022

Uusi sankarini!







Minun sydämeni valloitti uusi sankari! 💕💖💕




Minulla eivät riitä ylisanat ja superlatiivit tähän.💕💖💕



Hän näyttää mallia maalleen ja mikä tärkeintä KOKO EUROOPALLE!



Minä rukoilen harvoin. Nyt olen istunut kädet ristissä, kun on niin avuton olo.



Olen rukoillut kaikkea mahdollista apua osaavilta ihmisiltä presidentti Zelenskyille.


Siksi, että hän on ihmisyyden puolella. Hän on ihmisyyden presidentti.



Hän otti sen ainoan askeleen, jonka hän voi tehdä, kutsui vastapuolen neuvotteluihin.


Hän vetoaa ihmishenkien puolesta.


Se on SUURI VIRHE!


Vastapuoli ei ole kiinnostunut muusta, kuin saamaan alueen itselleen. 


Vastapuoli käyttää tätä asetta nyt niin vahvasti Ukrainaa vastaan, että jossain kohtaa ihmisyys menee kaiken edelle.



Zelenskyi joko antautuu tai väistyy itse. Sama lopputulos.


Hän tekee sen maansa ihmisten henkien puolesta. Ja samalla hän menettää itse henkensä.


Me emme saa antaa diktatuurille yhtään osaa Euroopassa!

Hyökkäys ei kohdistunut pelkästään Ukrainaan. Se oli hyökkäys Eurooppaan! 


Demokratia on puolustamisen arvoinen.


Ukrainalle on annettava KAIKKI LIIKENEVÄ APU, jotka eivät laajenna sotaa. 



Se, joka Eurooppaan hyökkäsi on saatava alas vallasta.

Siihen on muitakin konsteja, kuin sotatoimet. Me emme voi alkaa barbaareiksi. Voimme kuitenkin käyttää samoja aseita, kuin vastapuolikin. 


Eikö ole osaavia neuvottelijoita, jotka voisivat puolustaa Ukrainaa, Eurooppaa ja demokratiaa?


Sota on pysäytettävä nyt! 





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti