keskiviikko 23. helmikuuta 2022

Murhat mielessäni 🤭






Kylläpä puistatti, kun luin uutisen Reeva Steenkampin murhaajan mahdollisesta pääsystä vapauteen.



Olen seurannut tapausta tiiviisti. Murhaaja ei ole onnistunut vakuuttamaan minua syvästä katumuksestaan. Asia riippuu nyt Reevan vanhemmista.


No, onhan hän istunut jo puolet tuomiostaan. Minä vain en pääse siitä asiasta yli, että hengen menetyksen korvaa vankila-aika.


Menetettyä elämää ei saada takaisin.



Mainitsin jokin aika sitten 90-luvulla lähipiiristä kadonneesta ihmisestä.


Olen nyt työstänyt asian. Muistin, minkä vuoksi epäilin jo lapsena katoamiseen annettua selitystä ja kiersin etsimässä tätä ihmistä polkupyöräillen.


Syynä siihen on henkilön käytös. Se ratkaisi asian taas.


JOS olen oikeassa, se valitettavasti taitaa tarkoittaa pahinta mahdollista skenaariota, miksi ihminen katoaa. Hänet on otettu hengiltä.


Se tarkoittaa myös sitä, että tämä teko on peitelty.



Eli toivon hartaasti tämän ihmisen nauttivan jossain onnellisena elämästään.

Pelkään pahoin, että ensimmäinen teoria osuu oikeaan.



Olen ajatellut, etten koskaan ole oikein tiennyt, mitä haluan ammatikseni tehdä.


Olenpas. Olen vain unohtanut sen tässä välissä, kun on pitänyt näytellä siskoani. Ja elää hänelle kuulunutta elämää. 



Muistan sen elävästi, kuinka 6 vuotiaana tuijotin telkkarista jotain asiaohjelmaa murhista.


Olin niin lumoutunut, etten edes tuntenut piiskaa, joka minuun kohdistettiin, kun en uskonut olla katsomatta.


Minä silti katsoin. Ohjelma kertoi, kuinka murha oli tehty hypnoosin avulla. Toinen tarina oli, kuinka tupakkaan oli laitettu huumaavaa ainetta.


Silloin jo tiesin. Minä haluan selvittää murhia. 



Nyttemmin olen tullut siihen tulokseen, että haluan selvittää mitä kadonneille on tapahtunut. 

Sielläkin on murhia, jotka pitää selvittää. 



Nimittäin. Jokaikisessä asiassa joka tehdään tai jätetään tekemättä, 

On jokin logiikka, joka pitää vain selvittää mikä se on. 


Silloin selviää totuus ja oikeuden on mahdollista toteutua. 



Siksi minä muunmuassa valmennan ihmisille parempaa ja kestävämpää itsetuntoa. 


Vahvan itsetunnon omaavan ei tarvitse yleensä murhata ketään, eikä kohdella toisia huonosti tai kaltoin. 





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti