maanantai 7. helmikuuta 2022

Motiiviko?






Elin viime yön valveunessa taas jonkin tapahtuman uudestaan.


Tuo valveuni on toistunut uudestaan ja uudestaan vuosien varrella, mutta en ole ymmärtänyt sitä.


Kunnes nyt.


Uneen liittyy vanhempi herra, joka on poliisi. Jugend- talo. Ovi. Ruumis.


Olen tähän saakka luullut sen tarkoittavan Kuopion mummolan jugend-taloa.


Se ei kuitenkaan ole. Eikä ikäni täsmää.

Lisäksi asunto on väärällä puolella.


Eli täytyy sanoa, että mainitulla suvulla ei hyvin todennäköisesti ole mitään tekemistä asian kanssa.



No mitäs sitten?


Jäljelle jäävät ne ihmiset, joiden olen ollut ennen kuin minut uudelleensijoitettiin.



Jos tässä on jotain hämärää ja todella voidaan ajatella minun voivan jotain todistaa,

Se antaa sen kaivatun motiivin heille haluta kuolemaani. Mitä aiemmin ihmettelin. 


Tämänkö vuoksi minut on annettu pois? 



Tämän täytyy tarkoittaa sitä, että jossain kohtaa veri on vettä sakeampaa. 

Se selittäisi aiemmin mainitsemani suojelunkin. 


Vapaasti saa todistaa minun olevan väärässä. Ihan minulle asti. 






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti