tiistai 12. huhtikuuta 2022

Välkky 💫








Huomenta vain! Olen yrittänyt löytää motivaatiota huushollin siivoukseen. Ei löydy. Olen kokeillut tuijottaa roskapusseja, lehtipinoa ja pahveja eri ilmeillä, että osaisivat itse kipitellä oikeisiin roskalaareihin.


Tuossahan nuo vielä ovat. Eivät siis osaa, tai minä en hallitse tätä tuijotushommaa. Arvoitukseksi jää, kummasta lie kyse.


No, kyllä se vielä tästä. Jos vaikka pyhinä saisi aikaiseksi. 




Vaikka en saa siivousta aikaiseksi, olen ollut välkyllä päällä. 


On tullut aika myöntää, että minä olen saanut sen, mitä olen pyytänyt. 

En ole vain ymmärtänyt kokonaisuutta. 




Minua on kiusannut se, jos ihminen haluaa omalle lapselleen pahaa, miten on mahdollista, että psykologisessa pelissä tätä ei tuhon kohteelle infota. 


Se kuuluu nimittäin pelin henkeen. 



Onpas infottu! Vieläpä korkealta ja kovaa. Minä vain en ole osannut yhdistää asioita aiemmin. 



Vuonna 2020 sain eräältä henkilöltä lahjaksi enkelikorut. Ne ovat ristin malliset. Yhdistän tämän henkilön nykyään suoraan mutsiin. 



2021 sain toiselta henkilöltä korun, joka on avaimenperä. Pyöreä suljettu rengas, jonka ulkokehällä roikkuu enkeli amuletti. 



Minä inhoan enkelikoruja, yli kaiken. Ja, jos metalli pitää määritellä, ainoa oikea on ruusukulta. Mikään muu ei kelpaa. 



Ymmärsin tuon symboliikan vasta tänään. 


Sehän kääntyy muotoon 


*Surrounded by Angels*


Siihen kun lisätään sana kummitus, joka tarkoittaa myös aavetta. Siis asiaa, jota ei ole olemassakaan, 


viestihän on selvä. 



Erittäin, erittäin kekseliästä! 


Joten kiitos! Viesti vastaanotettu. 






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti