lauantai 23. huhtikuuta 2022

Äiti Maa







Eilen huhuilin äitiäni takaisin kotiin. Hänestä ei ole kuulunut vielä pihaustakaan.


On ehkä vaikea ymmärtää, miksi minä katson tarpeelliseksi saada hänet psykiatriseen hoitoon tai ainakin arvioon.



Kaikki ovat varmasti tietoisia hänestä tekemästäni analyysistä.



Nyt, kun on tapahtunut asioita, on vaarana, että hän menee tällaiseen psykoosin kaltaiseen tilaan.

Hän voi vaikka hypätä kalliolta, koska hän kuvittelee osaavansa lentää.



Jokainen nyt sitten ymmärtää, miksi häntä täytyy ymmärtää ja lähestyä varoen.




Toinen asia, joka aiheuttaa kummastusta, on suhtautumiseni ihmisiin.



Olen melkein varma, en siis täysin varma, että olen pienenä perheelleni puhunut maailman pallosta.



No, tuo maailmanpallo on edelleen tänä päivänä minun maailmanpalloni.



Sinä yönä, kun luulin kuolevani, minulle tapahtui outoja.


En ymmärrä sitä, miten näin unta, koska olin jo menettänyt tajuntani.


Kuitenkin tuolloin en enää pystynyt liikkumaan ja taju lähti. 



Näin unen tai ennemminkin koin sen.


Seisoin maapallon päällä avaruudessa. Jalkani olivat tiukasti kiinni maapallossa, josta virtasi punaista laavaa jalkojeni kautta suoraan kehooni.



Avaruudessa oli muuten valoisaa. Siellä vallitsi oikea värien kirjo.


Tuon laavan virratessa kehooni, minä paranin.



Seuraavana päivänä tultuani tajuihini, pystyin jälleen liikkumaan. Pääsin kauppaan ostamaan ruokaa ja aloin jälleen syödä.

Sen jälkeen ei ole ollut päivääkään, etten olisi syönyt. Tai yrittänyt kaikkea mahdollista kehon paranemisen eteen.



Äiti Maa piti minusta huolta. Antoi voimansa käyttööni, jotta voin tervehtyä. 



Vastavuoroisuusperiaatteella minun on tehtävä kaikkeni omalta osaltani, jotta Äiti Maa saa kaiken sen avun, jota minä pystyn tarjoamaan. 



Jos oikein tarkkaan asiaa ajattelee, niin


Maapallo 🌍= Earth

Sydän 💖= Heart


Nuo sanat muodostuvat täsmälleen samoista kirjaimista. 



Kunniavelat on aina maksettava. 






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti