torstai 21. huhtikuuta 2022

Tänään mietteissä







Hyvää iltaa! Täällä ollaan lääkehöyryissä. Sain tänään uudet lääkkeet ja nukuin iltapäivällä useamman tunnin. Nyt ei nukuta, vaikka väsyttää.



Täytyy yrittää korjata eräs väärinymmärrys.


Eräs hyvin merkityksellinen ihminen ymmärsi minut aivan väärin tässä taannoin.


Hän suuttui minulle. 


Syytän siitä tätä savolaisuutta, nimittäin Savossa on kaikki kuulijan vastuulla. 😍



Hän ymmärsi asian niin, että minä väitin olevani häntä korkea-arvoisempi. 



He, jotka tuntevat minut, tietävät ettei kuulu tapoihini moisia päästellä suustani. 


Arvatenkin minä olen tarkoittanut jotain muuta henkilöä. 



Jokainen ihminen ja jokainen elämä on täällä tärkeä. Jokaiselle on paikkansa ja merkityksensä. 



Toiset kuitenkin ottavat paikkansa näyttävämmin. 


He onnistuvat omalla toiminnallaan tuomaan kunniaa. He tekevät jotain, josta jää ikuinen kunniavelka jäljelle. 



Edesmenneen ihmisen jälkeensä jättämä kunniavelka tekee tästä ihmisestä pyhimyksen. 


Minä en tiedä pyhimyksestä seuraavaa askelta. Onko se sitten kaksi pyhimystä? 



Joka tapauksessa tällainen jo edesmennyt ihminen on meidän kaikkien yläpuolellamme. 



Pyydän anteeksi, etten onnistunut tuomaan asiaa tarpeeksi selvästi esiin. Perustelemaan kunnolla. 



Sillä tuo velka koskee niin minua, kuin tätä minut väärin ymmärtänyttä henkilöä. Meitä yhdessä. 



Sankarit ovat oma lukunsa. Pyhimyksiä kunnioitetaan. 


"Täällä Pohjantähden alla me olemme sankareita elämän, ihan jokainen."


Niinhän se lauluissakin sanotaan. 



Nyt taidan ottaa unikaveriksi Spotifyn. Yön biisi -Mitä, jos mä rakastan sua (enemmän, kuin rakkaus tarkoittaa) 

On yksi tärkeimmistä Ollin laulamista biiseistä juuri minulle ihmisenä tällä pallolla.💖


Nyt Buranat huiviin ja peitto korviin! Hyvää yötä! 💤





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti