perjantai 18. maaliskuuta 2022

KUNNIAVELAN LUNASTUS






Hyvää huomenta! Minä olen kovasti odottanut uutisia siitä, että edellisen postaukseni teksti on otettu tosissaan sekä YMMÄRRETTY.



Ilmeisesti näin ei ole.


Niinpä joudun tekemään nyt sellaisen asian, jota olen yrittänyt VIIMEISEEN asti välttää.



MINÄ LUNASTAN KUNNIAVELKAA.



Tämä on osoitettu suoraan sinulle kuolleen kolmoissiskoni virallinen isä. Ei biologinen.


Sinä et ymmärtänyt minun vaihtokauppaani. Se on hienoinen pettymys.



Olen yrittänyt osoittaa arvoni järjestölle, vaikka olen kanssanne eri puolilla. Kuitenkin TE ja etenkin sinä olet/olette hyötyneet minun puuhistani.



KUNNIAVELKA KUULUU MAKSAA.



Siinä on nimittäin myös sellainen aspekti, että tämän KUNNIAVELAN minä voin lunastaa myös kolmannelta osapuolelta.

Mites sitten käy?

Ja kuinka teille käy, jos leviää tieto, ettette maksa KUNNIAVELKOJANNE?


Hui hui.


J sinussa on ihmistä, minä tiedän sen. Vuonna 1989 sinä olit tekemässä oikein. Sinä olit palauttamassa minua minun omalle isälleni takaisin. 


Minä muistan, kuinka eräänä aamuna lähdimme "tivoliin". Sinä, elossa oleva sisareni ja minä. 


Minut oli tarkoitus jättää Joensuussa erääseen taloon, josta minut olisi kuljetettu sitten takaisin omaan kotiini oman isäni luo. 


Sinä olisit todennäköisesti häipynyt maan alle siskoni mukanasi. 


Kuitenkaan minun siirtolupaani ei tullut. 

Siihen on olemassa VAIN yksi juurisyy. Minun niin kutsuttu virallinen äitini. Hei mutsi! 


Hän esti minun palauttamiseni minun oikealle isälleni. 

Näin olen päätellyt. Olenko väärässä? 



J sinä ymmärrät minun oikeaa isääni. Minun kuollut siskoni oli ennenkaikkea SINUN lapsesi. Sinun esikoisesi. Se tyttö, joka oli oikeanlainen. Sinun tyttäresi. Sinun, ei kenenkään muun. Isänsä tytär. 


Ja minä tiedän, että sitä asiaa, että tyttäresi on sinulta otettu pois väkivaltaisesti, on sinunkin ollut vaikeaa anteeksi tekijälle antaa. 

Se on oikein. Ei pidä hyväksyä sellaista. Ei sitä kukaan muukaan hyväksy. 



Sitten mutsi. Sinä et ansaitse äidin arvonimeä, mutta et myöskään vanhemman titteliä. 


Silti, koko tässä helvetin vyyhdessä on ollut kyse VAIN ja ainoastaan sinusta ja minusta. Ei kenestäkään muusta. 



Minä tunnistin sinut. Sinä olet yli 10 vuotta hengittänyt niskaani erään ystäväni kautta. Oletko maksanut hänelle paljonkin?


Tosin, olet saanut hyvin tietoakin, jota olet tehokkaasti minua vastaan käyttänyt. 



J minä pyydän syvästi anteeksi sitä, että luulin SINUN kostaneen minulle lääkäreiden ja terveydenhuollon kautta.

Olin sairauteni alkumetreillä jo täysin varma, että suuret summat vaihtoivat omistajaa, ettei minua hoidettu oikein. 


Olet voinut olla hyväksymässä tämän toimenpiteen, mutta todellinen tekijä onkin minun oma "äitini". 



Mutsi. Olen tehnyt sinusta analyysin. Täytyy kyllä sanoa, että sinulle on vaikea vertaistasi löytää. 


Sinä olet mitä todennäköisimmin sadistinen narsisti. Vieläpä alistuva narsisti, kuten naisilla on yleisintä. 


Historia tuntee vain yhden kaltaisesi naisen. Hän oli Lavantauti-Mary. 



Sinä oletkin keksinyt oivallisen tavan hoitaa sadismiasi. 


Kiitos sinulle, että olet nyt blokannut lääketoimitukseni. Se, jos mikä kertoo sadismista, että sairas ihminen ei saa tilaamiaan lääkkeitä. 


Hyvin hoksattu. Erittäin iso kiusa minulle. Hyvin tyydytystä tuovaa sinulle. 


Et vain ole tullut ajatelleeksi seurauksia niille ihmisille, jotka menettävät työnsä, kun virheitä tulee yhdelle henkilölle liikaa. 

Ehkä ei vielä. Ehkä ei vielä, mutta ajan saatossa kyllä. 



Sinun suunnitelmissasi AINOA oikea ratkaisu tähän luomaasi tilanteeseen olisi minun itsemurhani. 

Sitähän sinä olet hokenut minulle jo 10 vuotta. Vain eri ihmiset ovat sen ääneen sanoneet. 



Se, minkä vuoksi voit olla järjestön taholta ongelmissa on tuo ääretön sadistinen tyydytyksen haku. 



Nimittäin, jopa minä tiedän, ettei järjestö lahtaa ketään ilman syytä. 


Ja, jos olet järjestön resursseja käyttänyt pelkästään omaksi hyödyksesi ja vielä ehkä luvatta, aijai. 


Minä en tiedä rangaistusta. Minä voin kuvitella, mitä se olisi. 



Minä en sääli sinua. Enkä minä pelasta sinua. Sitä on turha odottaa. 


Sillä sinä teit virheen. Nyt tässä. Sinä teit jotain sellaista, joka sadistisuudenkin vie ääripäähän. Ja sinä tiedät mitä minä tarkoitan tällä. Tai ketä. 


Puhumattakaan siitä, että aivan alkujaan sinä kajosit MINUN perheeseeni. 

Se on asia, joka saa minut laittamaan verikoirat perääsi. Usko minua!




Minä haluan haudata sisareni. Hänet täytyy löytää ensin. Todeta murhatuksi tai tapetuksi. 


J sitä haluat sinäkin. Sinäkin haluat kunnioittaa omaa lastasi. 



Minä lupaan etsiä rahat siihen, että hänelle saadaan kunnollinen muistomerkki tai hautakivi. Sellainen johon saa hänen kuvansa. 


Hänhän rakasti pehmoleluja, ilmapalloja ja keltaista väriä. Eikö? 


Hän on ansainnut tulla muistetuksi. Kunnioitetuksi. 


Lisäksi on joukko ihmisiä, jotka ovat tunteneet hänet ja rakastaneet häntä hänen eläessään. 


Hekin ansaitsevat paikan, jossa häntä voi surra ja muistella. Juhlia hänen elämäänsä. Muistella hänen valovoimaansa. 


Eikö?




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti