sunnuntai 14. marraskuuta 2021

Viikonlopun mietteet







Hyviä uutisia. Olen saanut ylimääräisen verenvuodon loppumaan. Viikko on mennyt jo tässä.


Toivottavasti nyt suunta pysyy.

Ihan pelkällä toivomisella tämäkään tapahtuma ei ole tullut. Olen tehnyt työtä tämänkin eteen.



Eilen kävinkin piiitkästä aikaa kuvausreissulla. Lopputulosta voi Festina Lenten puolelta katsastaa halutessaan.



Jalka ei tykännyt kylmästä, joten kävely ontui huomattavasti aiempaa enemmän.


Ratkaisuna tähän kaivelin villahousut kaapista ja täytyy vaihtaa talvivermeisiin jalkojen osalta.




Olen paljon pohtinut ihmisen halua tappaa.



Muuttoasia ei edisty toivomallani vauhdilla, joten olen taas kerran elämässäni siinä pisteessä, että joudun pohtimaan liikkumiseni tarkkaan.



Huomasin tämän stalkkerini käytöksessä muutoksen. Hän hiippailee käytävässä edelleen, mutta vain silloin kun hänen puolisonsa ei ole talossa.



Olenkin joutunut punnitsemaan onko hän mahdollisesti vaarallinen vai ei.



Joudun tarkkaan pohtimaan mihin aikaan liikun ja minne.


Kävimme lähimmäisteni kanssa vakavan keskustelun puolustautumiskeinoista sekä siitä, jos minulle jotain tapahtuu, heidän on vaadittava totuus esille asioista.



Kiusaajiahan on joka kulmalla, heitä ei voi alkaa pelätä.


Tällä henkilöllä on kuitenkin tarve saada ihminen tappamaan itsensä.



Alkuvuosina, kun olimme vielä puheväleissä, hän saattoi myöhään illalla soittaa ovikelloa kertoakseen minulle, että minun kuuluisi tappaa itseni.


Tai, jos hän olisi minä, hän tappaisi itsensä.



En silloin osannut ajatella asiaa sen kummemmin. Vasta myöhempi käytöksensä on avannut tämän aiemman käytöksen tarkoitusperiä.



Ihmisen käytös kertoo aina ihmisestä kaiken. 

Se, osataanko se tulkita oikein, onkin hankalampi juttu. 



En voi itsekään olla aivan satavarma siitä, ohjaako oma henkilökohtainen tunne ajatustani.


Tiedän kuitenkin hänen edelleen hyötyvän minusta jotain.


Hän kykenee suunnitelmallisesti etenemään toimissaan ja olemaan varovaisempi, joten jotain hänellä on mielessään.





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti