torstai 4. marraskuuta 2021

Typeryyden huippu!







Voi mikä viikko. Saan tunnustaa syntejäni näköjään ihan urakalla.



Että ihminen voi olla tyhmä. Tämä ihminen, täällä ruudun toisella puolella.



Minä virallisesti nyt lopetan kaiken mielestäni hyvän tekemisen, sillä kaikella tekemiselläni näkyy olevan ikävät sivuvaikutukset.



Tämä on kyllä typeryyden huippu! Myönnän sen ihan suvereenisti itsekin.



Kuka muistaa kuinka onnessani olin keväällä tyrniöljykapseleiden vuoksi?


Miten hyvää ne tekivätkään, kunto alkoi nousta kohisten.



Lisäksi luulin tekeväni todella oikein, sillä opettelin syömään tonnikalaa, vaikka olen kala-allerginen. Sitä moni allerginen kestää.



Kunnes tultiin syksyyn.



Kohtasin todella vaikeita asioita tunnetasolla ja ajattelin kärsiväni stressistä,


Sillä ylimäräinen verenvuoto alkoi taas.



En voinut oikein käsittää sitä, sillä en yleensä reagoi keholla vakavasti mihinkään stressiin. En ole koskaan reagoinut, tai en anna sille suurta painoarvoa. 



Olen sadatellut mielessäni sitä, että miten tämä voi olla mahdollista taas, koska olen tehnyt kaiken oikein?



Enhän ole! 



Siis kuinka on mahdollista, että minulta on mennyt ohi niinkin tärkeä seikka, että alfalinolenihappo joka omega-3 rasvahappona tunnetaan, 


Liikaa saatuna voi aiheuttaa verenvuotoa! 


Meni ohi.. Siis minulta! Minulta, joka käännän jokaikisen kiven, varsinkin kun on kyse omasta hengestäni ja terveydestäni. 


Niin kuin sanoin. Typeryyden huippu! 



No onneksi sentään vielä järki toimii ja aloin etsiä tietoa, miten hillitä vuotoa. 



Samalla löytyi tieto, että lääkäri olisi voinut määrätä minulle lääkkeen tähän vaivaan, joka hillitsee vuotoa 40%. Se on aika massiivinen prosenttiluku. 


No, joku tarkoitus sille on, ettei sitä aikanaan minulle tullut. Voihan sekin olla, ettei lääke sopisikaan juuri minulle. 



Löysin toisenkin keinon, joka ihan käypä hoito-suosituksissa mainitaan. Tutkimusten mukaan 4x 400mg Buranaa eli tulehduskipulääkettä päivässä vähentää vuodon määrää 20%. Siis per vuotopäivä. 



Eikun tilaamaan nettiapteekista Ibumaxia. 


Hitto, että se on kallista. Lääkepakkaus maksaa alle 4 euroa. Kotiinkuljetus maksaa 6,90 euroa. 


Tietenkään ei saa tilata kuin yhden paketin kerrallaan. On muuten arvokasta tavaraa. 



Jos joku joskus tulee minua tapaamaan ja haluaa tuliaisia tuoda, kaikista paras tapa on käydä apteekissa ostamassa Ibumax 400 30 tabletin pakkaus. Sieltäkin saa kerralla vain yhden paketin. 


Voi olla, että tällaisten tuomisten jälkeen minä arvostan kyseistä ihmistä ikuisesti! 



Öljykapselit olen lopettanut onneksi jo heinäkuussa. 


Minulla kun kehossa tuo imeytyminen kestää, vaste tulee vasta myöhemmin. Siksi en osaa sanoa kuinka kauan vielä kehossa on tätä ylimääräistä tavaraa jäljellä. 



Ja siksi siitä pääsi tällainen liikasaanti tapahtumaan, koska vaikutus näkyy niin paljon viiveellä. 



En tiedä miten ihmeessä kaiken mahdollisen tiedon voi löytää ja omaksua sekä osata edes etsiä? Mikään kun ei riitä tai ole tarpeeksi. 



Ei muuten voi syödä popcornejakaan.. Öljyssä on aika kivasti Omega-3:a. Jos siis tekee kotona itse kattilassa.. 



Säikähdin todella paljon. Siis niin paljon, että haluan mököttää ja olla vihainen. 


Itselleni!🦍




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti