keskiviikko 12. toukokuuta 2021

Etenemisiä






Kesä koitti lämpötiloineen.


Ensi viikolla alkaakin uusi ruokakokeilu, jotta on parhaat mahdolliset eväät kepitellen lenkkeilyyn. 


Otan teen juonnin mukaan kokeiluun. Saas nähdä kuinka käy. En yleensä tykkää juoda lämpimiä juomia, mutta nyt se tuntuu ihan hyvältä idealta.


Testataan testataan. Nesteen saanti muutoin meinaa jäädä vähäiseksi.



Juomapulloa en ole vielä ostanut, mutta kaapista löysin tarkoitukseensa sopivan yksilön, joten sekin asia on hoidossa.


Täytyy ostaa vielä piltti-pusseja, siis lasten hedelmäsoseita, varalle lenkkeilylaukkuun, jos jano lenkkeillessä yllättää. Ja jotain suolaista myös. Se on eritoten minulle tärkeää se.



🌺



Olen nyt kertonut lähimmille ystäville suunnitellusta nimen vaihdosta. Eivät olleet lukeneet blogista.. 😃



Heti heräsi tietysti kysymys.. No, mikä se nimesi olisi?



En osannut vielä kertoa,


Tänä aamuna se paukahti päähän, tai siis ilmaantui mieleeni.



3 etunimeä. Kiteyttää tarinani aikajärjestyksessä. Päätyen siihen, mitä olen nyt. Mikä tai kuka tunnen oikeasti olevani. 

Eivät ole samoja nimiä, kuin mitä on (ehkä) ollut. Ne voivat olla niin sanotusti modernisoituja versioita. 


Olen siis profiloinut itseni. 



Sukunimi tuottaa päänvaivaa. Minulla on mielessäni yksi, josta on tullut päähänpinttymä, en tiedä miksi. Mielestäni nimi kuitenkin kuuluu minulle. 


Se on kuitenkin käytössä oleva nimi, joten siihen pitäisi olla oikeus sitä käyttää. 


Eli mietintään vielä menee. Kuitenkin asia etenee. 




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti