lauantai 30. lokakuuta 2021

Anna palaa pihatonttu!







No niin arvoisat lukijani. Stalkkaus-saaga etenee.



Tämän henkilön on nyt viesti saavuttanut ja se poiki uudenlaisen reaktion.



Hän raivoaa ja v🤬ttuilee ihan suoraan minulle käytävässä oveni takana. Huutaa ja mekastaa niin kovaäänisesti, että ei jää kyllä muiltakaan ihmisiltä huomaamatta.



Niin. Taisi osua ja upota.



Jos tämän pelleilyn on tarkoitus aiheuttaa minulle pelkoa, niin yritys jää laihaksi.



Kuitenkin, minä nostan nyt kädet pystyyn antautumisen merkiksi.



Olen alkanut etsiä uutta asuinpaikkaa.


En halua tällä tavoin viettää jäljellä olevaa aikaani. Kuolemansairaus (verenvuototautini) kummasti laittaa ja on jo laittanut asioita perspektiiviin.



Näin sairaana uuden kodin etsiminen ja muuttaminen ovat aikaa vieviä asioita.


On himppasen verran hankalaa löytää kohtuuhintainen asunto näin läheltä isompaa ruokakauppaa mistä päin maata tahansa. Muutoinkin kunnollisten kulkuyhteyksien viereltä. 


Toinen ongelma on taloudellinen menoerä.



Tilanteen eskaloiduttua en kuitenkaan näe vaihtoehtoa. Pitää hakea vaikka lainaa.


 

Joten, minä antaudun.


Ei ole taas muuta sanottavaa, kuin



Anna palaa pihatonttu!

Tee pahimpasi!




Ps. Lause on suora lainaus eräästä kotimaisesta tv-sarjasta.





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti