keskiviikko 22. joulukuuta 2021

Paras joululahja ikinä!






Siskoni tirskui ja pärskyi puhelimessa, kun yritti nauruaan pidätellä ja kuulostaa edes hitusen vakavalta.


Lopulta hän kikatti aivan hervottomasti.


Minä en sitten yhtään ymmärtänyt. Sanoinkin, että en kuule nyt yhtään myötätuntoa äänessäsi..



Olin kertonut hänelle kauheasta luopumisen tuskasta, joka minua on kohdannut. Olen joutunut maitolakkoon!



Minä. Maitovasikka. Minä, joka turvaan aina maitoon, kun ruoka ei meinaa maistua.


Maitolakkoon. Kuuletteko? Ymmärrättekö? Käsitättekö? 

Maitolakkoon.



Kamala kohtalo! 



Olen siis yrittänyt kovasti tehdä työtä kehoni paranemisen eteen. 


Olen käyttänyt nyt reilun 2 kuukautta elektrolyyttijauhetta. Se sisältää suolaa, magnesiumia, kaliumia ja orgaanista rikkiä. Olipa vielä C-vitamiiniakin. 


Oikein hyvä. Tykkään itse Puhdistamon tuotteesta, koska sitä saa meidän kaupasta. Olen myös tykästynyt makuun. 


Syy tuotteen käyttämiseen löytyy niin suolatasapainosta kuin magnesiumista ja kaliumista, jotka ovat murheenkryyni kehossani. 


Vointi on noussut aivan kohisten.



Omega-3 episodista viisastuneena kuitenkin etsin tietoa siitä, voiko LISÄRAVINTEENA nautittuna näistä olla keholle haittaa.



Yllätys yllätys. Kyllä voi olla.



Lisäravinteena nautittu magnesium voi vaikuttaa kehon rautamääriin. Pienentävästi.



No, sehän ei sovi minulle. En tosin tiedä kenelle se sopisi. Minulle ei sovi.


Joten aloin kiinnittää huomiota raudan saantiin ruoasta.



Kun olin kuorruttanut jokaikisen annoksen kuivatulla persiljalla ja viskellyt punajuuret kylkeen, tulin tarkistaneeksi miten optimaalisesti nautitaan rautapitoista ruokaa.



Voi surkeuksien surkeus. Ei maitotuotteita, se estää raudan imeytymistä. Nyyh!



Niinpä raskain mielin päätin pidättäytyä maidosta jonkin aikaa, tai nauttia sitä kohtuudella.


Mitä enemmän asiaa analysoin, totesin, etten tunne sanaa kohtuus, kun maidosta on kyse.


Minä jopa olen korvanut sillä aterioita selittäen itselleni olevani vain janoinen. 

Soo soo. Huonoa ruokakäytöstä minulta!



Niinpä tyhjensin kaupan hyllyn rusinoista. Niissä on paljon rautaa ja minulle tärkeää energiaa. 


Jätin maidot hyllyyn ja ostin muutaman purkin piimää. Rakastan piimää. Ei se kuitenkaan maidosta käy. Pöh. 


Yritän selvitä tästä maidon kaipuusta. Ehkä. 



No nyt sitten itse asiaan. 


Paras joululahjani ikinä on se, että syömättömyyden seurauksena noussut paino on alkanut pudota. 


Se nousi silloin aikoinaan muutamassa viikossa useita kymmeniä kiloja. Minua varoitettiin, että JOS se siitä joskus laskee, se tapahtuu ihan yhtä nopeasti. 


7,5 vuotta on sitä odoteltu. 


Ja nyt. Nyt on viikossa tippunut 5 kiloa. 


Kiitos keho! Kiitos Universumi! 



Huolestuneille tiedoksi. En laihduta. Syön normaalisti. Itseasiassa lisäsin kaloreitten määrää ruokakerroille.






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti