perjantai 13. elokuuta 2021

Shoppailusta muistikuvien kautta uhkauksiin..






Eilen saapui lämpötyyny postissa. Voi autuuden ihanuutta.

Kivun tuoman kireyden helpottaja. Rentouduin niin hyvin, että eilen nukahdin lämpötyynyn päälle ja toinen puoli kasvoistani muistutti tomaattia sen päätteeksi. 🍅



Tasainen jatkuva lämpö on yksi parhaimpia kivun lievittäjiä. Minullakin tuo on jo kolmas lämpötyyny. Toimivaksi todettu.



Sain paketissa myös uuden peiton ja tyynyn, joten unen laatuun vaikuttavat tekijät ovat kunnossa. Ne kuitenkin vielä odottavat paketissaan viileämpiä kelejä.



Sain vihdoin myös tilatuksi vauvaharjan, joka sopii Willbargerin menetelmässä kasvojen ja kaulan iholle. En ole ehtinyt sitä vielä testaamaan.



Ostoslistalla oli myös mekaaninen potkulauta. 

Kuitenkin haluttu malli oli saatavissa vasta syyskuun puolella. Olen laskeskellut päiviä, kannattaako enää tänä vuonna investoida siihen kuitenkaan.

Hyvällä tuurilla lokakuussakin voisi sillä sulalla maalla harjoitella, mutta kun ei voi olla varma. Päätöstä pähkäillessä. 🤔




Shoppailusta muistikuviin. 



Olen tässä videopätkässä ilmeisen nuori lapsi. 

Vietän aikaa äidin kanssa. Ahdistuneen oloinen mieshenkilö tulee äidin luo, ja haluaa jutella kahden kesken. Ilmeisesti minut hätistetään kauemmaksi. 

Äiti purskahtaa itkuun. Menen kysymään mikä on.. Äiti vastaa jotenkin katkerasti.. - Tuo haluaa muuttaa mummon kanssa Ameriikkaan. 


Tuo mainittu "mummo" oleilee miehen taustalla. Hämmentävää on se, että hän on mieshenkilö. 



No, mikäs minä olen väittämään muistikuvilleni vastaan. Ne ovat mitä ovat. Piste. 



Jäin miettimään, että oliko tämä lähtölaukaus kaikelle tälle minua henkilökohtaisesti koskettavalle historiikille?



Minua pitäisi luonnollisesti ensin askarruttaa ketä nuo ihmiset oikein olivat?



Ensimmäinen asia kuitenkin oli.. - Onko joku vienyt minulta mahdollisuuden elää ja asua Jenkeissä?



Tuona hetkenä 😡tulipunaiset pikkupeikot pomppivat silmissäni😡.



Se on jo sen kokoluokan uhraus, että sitä en tule hyväksymään ihan vain nieleskellen.



Mahdollisuus kasvaa kaksikieliseksi. Luulen myös, että ne ihmiset olisivat ymmärtäneet ruokkia minut, ettei olisi tarvinnut nälkää nähdä.


EDS:n tuomat vaivat olisi ollut mahdollisesti helpompi hoitaa ja hoidattaa Amerikassa, sillä siellä se olisi pitkän tutkimushistorian perusteella todennäköisesti tunnistettu.



Minulla voisi olla haluamani ura. Voisin mahdollisesti olla vaikka naimisissa.


Biologisia lapsia ei olisi, mutta Jenkeissä lasten LAILLINEN hankkiminen olisi mahdollista.


Minulla olisi mahdollisuus olla tänä päivänä äiti, ja jonain päivänä isoäiti.


Näin ollen minulta on riistetty 3 sukupolvea! Vanhemmat, omat lapset ja lastenlapset.


🤬😠🤬


Jonkinlainen kompensaatio näille asioille on saatava.


Toivottavasti nyt edes tämä mieshenkilö mummoineen on saanut toivomansa elämän. 🌸





Muistikuvista kuluneen viikon tapahtumiin. 


On ollut aivan upeaa todeta se, että olen työskentelymetodini kanssa osunut oikeaan. 💥


Kiitos. Viestit on vastaanotettu. Ne on myös ymmärretty. 


Niillä vain ei totuuden ja oikeuden toteumisen painaessa vaakakupissa, ole mitään merkitystä. 


Uhkailu ja hengiltä ottaminen on niin 90-lukulaista. Ei vastaa tämän päivän toimintaympäristöä. 



Olen hyvin yllättynyt, jos näin pitkän ajan kestäneillä valheiden rakenteilla EI OLE parempaa selustan turvaus-suunnitelmaa, kuin minun hengiltä saaminen, 

Voin sanoa olevani hyvin pettynyt. 


Olisin odottanut hieman kekseliäämpää toimintaa. Eikös ne luodut valheet pitäisi toimia totuutena? 



Valheellinen toiminta siis perustuu VAIN JA AINOASTAAN uhkailuun ja painostukseen, sekä niillä ihmisten ohjailuun.


Pohja ei ole aikaa kestävä sitten kuitenkaan. Loputtomasti ei voi ihmisiä ottaa hengiltä, eikä uhkailla tai pelotella.

Jossain kohtaa AINA tämmöinen käytös kääntyy itseään vastaan.


Olisi pitänyt toimia fiksummin!



Ja, mitä taloudellisilla asioilla uhkailuun tulee, että viemme sinulta kaiken, jopa sen, mikä on minun laillisesti.. 

Niin.. Hohhoijaa! 


Jokainen vähänkin järjellä ajatteleva ymmärtää tuollaisen käytöksen olevan täysin turhaa, tökeröä ja asiatonta. Siis pelkkä paniikkireaktio sekä hyvin harhainen näkökanta omasta mahdista lain edessä. 


Joten sovitaanko, että annetaan virkavallan hoitaa tehtävänsä. Te olette omalla puolellanne asioidenne kanssa, minä olen vastapuolella. Tai oikeastaan, en ole edes teitä vastaan, vaan olen TOTUUDEN puolella. 


Se on ilmeisesti nyt tulkittava vastapuoleksi. 


Virkavalta tekee päätökset ja tutkimukset, mikä on oleellista. Antakaamme heille työrauha. 





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti