perjantai 26. maaliskuuta 2021

Välipaloillakin on nyt omat välipalat








Kuukausi ja viikko on nyt takana välipalallista arkea. 



Kyllä voinnissa on huomannut eron. Parempaa jaksamista siis. 



Yllättävästi kehoni ymmärsi aivan heti, mikä oli kupletin juoni. Oli siis kaivannut sapuskaa enemmän. 



Ruoan lisäys ja laadun parantaminen ovat nyt mahdollistaneet sen, ettei vatsa ole ollut löysällä koko ajan. Tämä tällainen verottaa niin runsaasti kehon varantoja, että olen super iloinen, että tilanne on normalisoitunut. 




Olen kuitenkin huomannut sen, että tämäkään ruokamäärä mitä syön, ei ole vielä riittävä. 



Hauskasti tulin siihen tulokseen, että välipalani tarvitsevat omat välipalansa. 😉



Niinpä kävin tuumasta toimeen, ja nyt on kokeilueräksi ostettu välipalojen välipalat.



Olen saanut runsaasti myös uusia ideoita toteuttaa ruokaa. En ole ollut varmaan koskaan näin innovatiivinen ruoanlaiton suhteen. 



Minulla on nykyään jääkaapin ovessa lista, mihin kirjoittelen päähäni pälkähtäviä ideoita, tai vaikutteita joihin törmään. 



Yllättävästi olen saanut myös mielitekoja, mitä haluan maistaa. Tällaisia ei ole ollut varmaan ikinä. Sima ja pähkinäinen kasvissosekeitto limellä lukevat listassa. Yhdessä vai erikseen, jää nähtäväksi. 



Söin juuri herrrkullisen lounaan. Odotan vaan kellon eteenpäin juoksua, että saan tehdä samanmoisen syötäväksi uudelleen. Vaikka väliin mahtuu vielä välipalat poikineen. 😉





Tässä uusi innovaatio hävikistä.. Perunasosetta ja margariinia, grillattua kinkkua (leikkele), ruohosipulijuusto- kerma- kastike pakastemansikoilla. 





Äskeinen lounas.. Juustosämpylä, margariinia, keitetty kananmuna, kurkkumajoneesi ja jodioitu suola. Lisäksi tuoreita mansikoita, mustikoita ja tropical mehua. 




Huomaakohan näistä, että olen perso marjoille? 😉







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti