torstai 11. maaliskuuta 2021

Aika pelot tuhoaa ja vallan rakkaudelle luovuttaa








Rakkaus on asia, josta minulla ei ole kokemuksina elämästä kuin ohikiitäneitä hetkiä. Romanttista rakkautta en koe omalla mittarilla mitaten vielä kokeneeni. 



Minulla on ollut kuitenkin rakkaudesta hyvin vahva mielikuva millaista se minun mielestäni on, ja pitää olla. Olen pitkään jo ajatellut tuon mielikuvan olevan utopiaa oikean elämän luomissa haasteissa ja tilanteissa. Kuitenkin lopulta tulin siihen tulokseen, että en kuitenkaan pysty tyytymään vähempään, kuin tuo sisäinen ajatus asiasta on. Mieluummin olen ilman. 



Vuosien uskollisuus ja lojalisuus ovat olleet minulle elämässäni tähän saakka vain myytti.



Olen pitkään pohtinut sitä, kuinka määritellä asia, joka minulle on rakkautta. Tämä voi olla niin romanttista rakkautta kuin muutakin. 



Jälleen joku muu on osannut piirtää sanat oikeaan järjestykseen paremmin kuin minä.


























Ei kommentteja:

Lähetä kommentti