lauantai 13. maaliskuuta 2021

Jos jos jos...








Jos nyt jossitellaan oikein urakalla. Olen tehnyt mallinnoksen olemassa olevan materiaalin pohjalta siitä mitä oma tilanteeni on voinut mahdollisesti olla. 



Kaikkea tietoa en ole voinut todentaa ihan jo matkustusrajoitteisuuteni takia. Esimerkiksi kirkonkirjoihin en pääse käsiksi, koska 1900-luvun kirjat eivät ole netissä.





Lisäksi täytyy ottaa huomioon analysointimallissa se, että käytös on ollut mahdollista toteuttaa myös harhaanjohtamista varten. Valheita on kerrottu totuutena. Ja totuutta väritetty, jotta se loisi illuusion, jonka tarkoitus on käyttää emotionaalista kiristystä oikean totuuden suojaamiseksi.





Kuitenkin tietyistä tosiasioista, käytöksestä ja toimintamalleista on voinut luoda aikajanan. Se perustuu aina siihen mitä on ja mitä ei ole. Miksi käyttäytyy tai miksi ei käyttäydy. Miksi tekee ja/tai miksi ei tee.

Lisäksi olen käyttänyt omaa muistiani. Tämä kuitenkin lisää jonkin verran virhemarginaalia, joten muistiin perustuvat asiat eivät voi olla tulkinnan johtotähtiä.


Lisäksi on vielä omaa elämääni koskevat avoimet kysymykset. 





Eli mahdollinen malli.. 


🍉 Luulen tietäväni missä biologiset juureni ovat. Kuitenkaan raiskausta tai insestiä en ole voinut poissulkea, joten siksi en avaa asiaa täysin. 



Kuitenkin jonkin asian seurauksena nuori tyttö tulee raskaaksi. 

Joko on ollut liian myöhäistä abortille, se ei ole ollut turvallista tai uskonnollisen näkemyksen mukaisesti raskaus on viety loppuun saakka. 



Joka tapauksessa syntyy 3 lasta, kolmoset. 

Tämä on spekulaatiota mitä sukupuolta lapset ovat. Kuitenkin malli antaa olettaa, että kaksi lapsista on ollut tyttöjä. 

Minä olen yksi näistä kolmesta, eli toinen tytöistä. 



Sekin on todentamista vaille, kuinka lapset on lahjoitettu maailmalle. Onko ollut kyseessä lailliset adoptiot, vai laittomat? Onko lapsista salaa maksettu jotain? Onko lapset sulautettu sukulaisperheisiin heidän omina lapsinaan?



Oletus on, että lapset on erotettu toisistaan ja jokainen on saanut uuden oman huolehtijan. 


Miksi lapsia ei ole kasvatettu omassa taloudessa? Malli antaa olettaa, että on haluttu piilottaa tämä häpeä, avioton raskautuminen. Lisäksi on ollut kova tarve saada kunniallinen avioliitto, jotta maine ei kärsi. Jostain syystä lasten biologisen isän kanssa avioituminen ei ole ollut mahdollisuus. Ja uskon myös vahvasti tapauksessa vanhaan kunnialliseen uskomukseen, että lapset syntyvät vasta häiden jälkeen, ei ennen. 



🍉Oletus on, että toinen tytöistä on päätynyt sinne, missä minä olen kasvanut. 



Tämä johtopäätös nojaa nyt vahvasti terveystietoihin, joita on ja myös ei ole. 



Tämä tarkoittaisi sitä, että on ollut kuitenkin vain yksi minä, joten jotenkin tämäkin asia on selitettävissä. 




1. Joko tämä toinen tyttö on päätynyt vauvana tähän perheeeseen ja minä olen ollut muussa perheessä. Noin 5 vuoden iässä tämä tyttö on kuollut, joko luonnollisesti tai tapettu. On otettu kaksonen tilalle peittämään rikos tai luonnollinen kuolema. 

Joko sieppaamalla, tai kasvattiperhe on vapaaehtoisesti antanut minut pois, halutessaan päästä minusta eroon. 


2. Vaihtoehtoisesti lapsen vakavan sairastumisen myötä tytöt on vaihdettu. Joko salaa tai sitten sopien. 


3. Minut on haluttu antaa pois (esim toinen tai molemmat vanhemmat kuolleet) , ja minut on annettu tähän siskon perheeseen. Samalla nähty tilaisuus päästä sairaasta lapsesta eroon. Joko jättämällä lapsi jonnekin, mistä kukaan ei löydä, tai murhaamalla. 



Tämä mallinnus antaa olettaa lisää asioita. Sekä herättää kysymyksiä. 



Jos näin on, onko toinen tytöistä elossa vai kuollut? Onko hänet murhattu vai kuollut luonnollisesti? 



Missä on tämä toinen perhe, jossa minä olen mahdollisesti kasvanut? Miksi he ovat halunneet minusta eroon? Ovatko he edes elossa? Miten he ovat voineet pitää salaisuutena mahdollisen lapsenmurhan tai katoamisen, ja ovatko he pitäneet sen salaisuutena? 



Jos minut on kasvatettu siskoni nimellä, hänen tilallaan, kuka minä olen? 

Mikä minun oikea nimeni on? 


Jos siskoni on kuollut tai murhattu, missä hän on? 


Malli antaa vastauksen siihen, että mahdollinen siskoni on lapsi, jota kukaan ei etsi. On siis ollut mahdollista suorittaa jopa täydellinen rikos. (Jos nyt rikos voi sitä koskaan olla) 



Jos malli antaa yhtään viitettä todellisesta totuudesta, haluan ehdottomasti selvittää sisareni kohtalon. Jos hän on kuollut, haluan löytää hänet ja saattaa kunniallisesti haudan lepoon. Lisäksi, tämäkin uhri on oikeutettu saamaan oikeutta itselleen ja elämälleen. 



Olen jo ajat sitten menettänyt uskoni oikeusjärjestelmään. On turha edes toivoa, että asioiden selvitessä tulisi edes asianmukaiset rangaistukset. Rikosoikeudellisesti taitaa murha olla ainoa, joka ei vanhene. Ja nykyään sekin voidaan lieventää, joten en usko oikeuden tulevan tuota kautta toteen. 



On vain hyväksyttävä rangaistuksena se, että maailmankaikkeus ei anna mitään ilmaiseksi. Kaikella on hintansa, ja erikoisvapauksista, jotka on rikollisella menettelyllä hankittu ja saatu, joutuu maksamaan niille kuuluvan hinnan. 

Mitä se sitten kunkin osapuolen kohdalla on, se ei ole minun eikä kenenkään ihmisen päätettävissä. Sovitus tulee jokaisen kohdalle aikanaan. 



Minua kiinnostaa tässä mallinnuksessa vain ja ainoastaan siskoni kohtalo ja oma oikea nimeni. 



Skandaalit tai raha eivät minua kiinnosta. Lisäksi mallinnus antaa olettaa, että asiaan voi liittyä jälkeeni syntyneitä asiaan täysin viattomia ja syyttömiä henkilöitä. En näe mitään syytä lähteä itse heidän elämiään mullistamaan. Näen, ettei siskoni kohtalon ja oman oikean nimeni selvittäminen vaaranna mitenkään näitä asiaan liittyviä täysin viattomia ihmisiä. Vaikka heilläkin on oikeus totuuteen. Ei vain ole minun asiani sitä heille julki tuoda. 



Mallinnos kertoi tarinan. Onko se todellisuutta vai ei? Sitä ei analysointijärjestelmä päätä. Se kertoo vain vaihtoehdoista, joita aikajana antaa olettaa. Kysymyksistä, joita se kysyy ja toimintamalleista joita se kuvaa. 



Todellinen totuus voi olla jotain ihan muuta. Se voi myös olla vielä paljon paljon järkyttävämpikin. 








Ei kommentteja:

Lähetä kommentti