perjantai 6. marraskuuta 2020

Valheiden korttitalot 😤






Olen pohtinut paljon valheita, ja niistä rakentuvaa kokonaiskuvaa. 



Olen myös ollut hyvin sydämistynyt siitä, kuinka valtaosaa ihmisistä ei kiinnosta totuus.


Silloin kun en ymmärrä.. Asiaa täytyy tutkia ja opiskella, jotta voi ymmärtää sekä oivaltaa.





Omassa historiassani on muutama sellainen arvoitus, joiden soisin oikeasti selviävän vielä. 



Tässä niistä yksi. 



Muistan, kuinka 6-vuotiaana silloisen äitini kanssa lähdimme linja-autolla sairaalaan. Minulle ei kerrottu mitään, hän vain käski pysymään asiasta hiljaa. Tärkeintä oli, että silloiselle isälle ei saanut asiasta kertoa. Uhkailtiin hiljaiseksi.





Muistan sen, istuin sairaalasängyllä. Huoneessa oli mieslääkäri ja useita hoitajia. Kukaan ei selittänyt minulle, mitä tehdään, tai mitä tapahtuu.

Minä kysyin, monta kertaa. Äitini seisoi kauempana, eikä sanonut mitään.


Yhtäkkiä lääkäri vain hyökkäsi päin ja yritti pistää minuun jonkin ruiskeen. Tappelin vastaan ja huusin.

Lääkäri huusi, pidelkää. 

Minua ympäröi ja piti kiinni 10 ihmistä. Siis 6 vuotiasta lasta. Väkisin siis jotain laitettiin kehooni. Reiteen, lihaspistoksena. 


Minä itkin hysteerisenä, eikä kukaan edes lohduttanut. 

Kokemuksesta tiedän pelin olevan aika raakalaismaista terveydenhuollossa, mutta kai 1980-luvun loppupuolella on ymmärretty, miten ihmisiä pitäisi kohdella.?!





Kamalasta kokemuksesta huolimatta, tämä ei ole asiassa se suurin mysteeri.



Vaan se, että kyseisestä toimenpiteestä EI OLE OLEMASSA minkäänlaista dokumenttia. 

Sairaala ei osaa selittää tapahtunutta. 





Olen pohtinut tätä asiaa hyvin monelta kantilta. 

Tiedän kokemuksesta sen, että kukaan ei halua uskoa, että jotain mätää tässä hommassa olisi.


Jokaisen asian yhteydessä minulle on virkaatekevä ihminen sanonut, kuvittelet kaiken.





Jos minä ne asiat kuvittelen, sen luulisi olevan helppoa silloin kiistattomasti näin todistaa. 



Ylipäänsä ihmettelen sitä, että asioita voi kuitata vain tuollaisella lauseella. Pitäähän aina asiat pystyä todistamaan. Varsinkin asiat, jotka terveystietoja koskevat.





Äitini toimintatavat tuntien, se on ollut jotain mistä hän hyötyisi. Jos asialla on peitelty jotain tai pyritty selvittämään jotain, menevät ne tähän hyötymis-kategoriaan.





Jos ajatellaan yksinkertaistettuna, että kyse olisi ollut rokotuksesta, sitä tuskin olisi tarvinnut mennä eri paikkakunnalle sairaalaan hakemaan. Lisäksi siitä olisi löydyttävä merkintä. Ja miksi tällainen asia olisi pitänyt isältä salata..? 





En vain ole keksinyt, mitä se olisi voinut olla. Kuitenkin on kyse yhdestä kerrasta. Minua ei oltu siihen mennessä hoidettu sairaalassa mistään. Ei edes tutkittu. 





Pohdin, olisiko mahdollista, että jotain on tehty väärän henkilöllisyyden turvin? 

-Mikä ihmeen hyöty tästäkään olisi?

Ja mitä se aine oli, mitä minuun laitettiin?





Jos äitini olisi tienannut minulla rahaa jonkun kokeellisen tutkimuksen perusteella, löytyisi tästäkin merkinnät. Tuskin tällaisessa tapauksessa hoitotilanteita olisi ollut vain yksi. En edes tiedä ovatko tällaiset tutkimukset olleet Suomessa laillisia 1980- luvulla?





Olen vienyt pohdinnan jopa niin villille tasolle, että olen selvittänyt kantasoluhoitoja. Niitä annetaan myös pistoksina. 

Näitä hoitoja käytetään vakavien sairauksien hoidossa. Joissakin syövissä on mahdollista, että kantasoluhoitojen jälkeen ihmisen DNA muuttuu, tai on eri, kuin ennen hoitoja. 



Villiä pohdintaa oli se, olisiko ollut mahdollista, että henkilöllisyyteni olisi yritetty näin salata?

-Tosin herää kysymys, miksi sellainen olisi ollut tarpeellista? 





Vaikka uskon vakaasti siihen, että kaikki on mahdollista, ja jos asioita voi käyttää hyvään, niitä voi käyttää myös pahaan, niin silti 


Nekin tarvitsevat todisteet joihin nojata.

Eihän rikoskaan synny ilman jätettyjä jälkiä. Siellä ne ovat, eri asia on, osaako kukaan niitä etsiä tai tulkita tai ymmärtää. 





Näin ollen valheista muodostuu korttitalo. Jokainen, joka on sellaisen rakentanut, tietää sen, kuinka paljon tarkkuutta, vakaata kättä ja kärsivällisyyttä sekä suunnitelmallisuutta tuon rakentaminen vaatii. 



Kuitenkin kaikesta tuosta uurastuksesta huolimatta yksi tuulenvire, virheliike tai jopa alustan heilautus saa romahtamaan tuon rakennelman. 





Miksi valheille rakennettu korttitalo vaan pysyy yhä pystyssä? 



Miksi mikään ei saa sitä rikki, jotta tulisi edes mahdollisuus selvittää totuus kaiken tuon roskan alta? 





Ja niille, jotka pistävät kaikki epäselvät asiat vain minun mielikuvitukseni piikkiin. Haluan haastaa sinut. Tule vastamaan kysymyksiini ja esittämään vedenpitävät todisteet. Voi olla, että sinäkin alkaisit epäillä.. Tai sitten sinä juuri olet ihminen, joka tietää totuuden yrittäen peitellä sitä vierittämällä syyn minulle, vaikka kyse on TOSIASIOISTA. 



Ymmärrän sen, jos rikoksesta on kyse, kukaan tuskin tulee vapaaehtoisesti minulle mitään kertomaan. Luonnollisinta on yrittää mitätöidä koko asia, että kukaan ei kiinnostu. 





Näin helposti selitystä ja todisteita vailla olevat asiat lähtevät laukalle, ja valheista kasvaa toimintamalli. Oikea tieto on tärkeää, joskus jopa elintärkeää. 








Ei kommentteja:

Lähetä kommentti