tiistai 6. heinäkuuta 2021

Lomakuulumisia






Mites on loma mennyt? Voisi kuvitella edellisistä päivityksistä, ettei kauhean hyvin..



Niin voisi kuvitella. Kaikki on elämää, eivätkä tapahtumat ole saaneet lomaa mitätöidyksi.



Selasin eilen kuvagalleriaa todetakseni, kuinka olenkin nauttinut ruuasta tällä lomalla.



Se on minulle uusi kokemus. Nauttia ruuasta.


Se on ollut myös hyvin vapauttava elämys.



Viime viikolla iski taas tavoilleen uskollisena pahoinvointi. Ja tuntui, ettei nestettä mene tarpeeksi.


Olin varautunut ateriankorvikkeilla tällä kertaa. Toimi.


Suklaajuoma myös nesteyttää hyvin, sillä siinä on kaikkia mahdollisia ravintoaineita.



Eilen tein pitkästä aikaa vuosiin taas tofusta kastiketta perunoiden kaveriksi. Tulipa siitä maukasta.



Lakritsi jäätelö on löytänyt paikkansa. Tarpeeksi suolaista minulle, makea jäätelö ei maistu.



Vesimeloni on ollut tämän loman hitti. 🍉



Myös muuta mukavaa tekemistä on lomaan mahtunut. 



Erittäin vapauttava oivallus oli se, ettei tarvitse lähteä minnekään, jotta voi rentoutua. 



Minulle matkustaminen tai matkanteko tai liikkuminen, kun on se vaikein ja voimia vievin osuus. Ja näillä helteillä siinä alkaa minulle olla jo hengenvaara. 

Varsinkin, jos matkaisi keppeillen ulkona, eikä ilmastoidussa autossa. 




Olen vain nauttinut olostani.


Se on niin upeaa, kun rentoutunena tekee uusia oivalluksia sekä pystyy ajattelemaan ja maalaamaan kuvaa tulevaan. 


On tilaa ajatella. 






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti