tiistai 22. joulukuuta 2020

Joulun iloa..








Sain tänään ystäväni ostaman joululahjan. 



Olen aivan ylitsevuotavan liikuttunut. 



Ystäväni oli ostanut minulle Tampereen teatterin live striimauksen näytelmästä Saiturin joulu. 



Näytelmä oli aivan mielettömän hyvä. Koskettava. Upealla sovituksella ja vielä upeimmilla näyttelijöillä. Visuaalinen toteutus huippuluokkaa. 



En osaa oikein sanoin kuvailla, kuinka syvästi voi tällaisen elämyksen tuntea.



Lahjan arvoa ei kuitenkaan voi kohdallani edes ajatella mittaavansa rahassa. Elämykselle, joka saa aivot lepomoodiin, unohtamaan huolet ja murheet, eläytymään eri tunnetiloihin, tuntemaan, kuin olisi käynyt jossain muualla ja vielä antamaan ajattelun ja kiitoksen aiheita.

Kuinka sen voisi mitata rahassa, kun sitä ei voi edes sanoilla määrittää siinä mittakaavassa, jossa sen tuntee. Siksi sen nimi on elämys.





Minulle tämä on merkityksellistä myös siksi, että sain tämän elämyksen katsoa ja kokea kotona. 

En ole vuosiin päässyt teatteriin, koska liikuntakyky ei ole antanut siihen mahdollisuutta. 


En voi edes kuvailla, kuinka merkityksellisestä asiasta on kyse. 💖

Kyyneleet ovat virranneet tänä iltana vuolaasti. 




En tiedä miten kiittäisin sinua H?

Sanon vain, KIITOS❣️✨💖✨



Olen kuullut sellaisen viisauden, että paras tapa kiittää lahjasta, on käyttää sitä hyvin. 





Tämä elämys kulkee mukanani. Se on asia, joka on koskettanut minua. Ja juuri sinä H tarjosit sen minulle.



Se, mitä se tuo muassaan, jahka aivot saavat asiaa käsiteltyä, jää vielä nähtäväksi. 



Tuntui aivan kuin olisin ollut lomalla. Tai arjessa oli ripaus luksusta. 

Elämys, tuo upea kohokohta, joka määrittää olemassaolollaan myös tavallista arkea. 



Vielä.. Kiitos, että sain kokea, sain elämyksen. 




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti