perjantai 29. heinäkuuta 2022

Uutta informaatiota







Hyvää huomenta! On pitänyt niin kiirettä tämän Sannan jutun tiimoilta, etten ole ehtinyt edes kuulumisia päivittämään.



Uutta tietoa sataa ovista ja ikkunoista niin, ettei tällainen tavallisen ajattelutavan omaava ihminen meinaa kärryillä kestää.



Tämä Sannan murhan mukanaan tuoman seksikultin kulttimaine sen kuin vain sakenee. Asia asialta.



Täällä Mikkelissä näyttää vaikuttavan ihminen tai ihmisiä, joilla on minua ja perhettäni vastaan jotain todella katalia suunnitelmia.



Perheemme etsi äitiä tuossa keväällä. Isäni kävi "neuvotteluja", jotta äiti saatiin vihdoin hoitoon.



Nyt on käynyt ilmi, että tämä Mikkelin ihminen tai nämä ihmiset ovat pitäneet kuolemansairasta äitiä ilmeisesti panttivankinaan,


koska äiti ei ole päässyt ajoissa lääkäriin eikä saanut tarvitsemaansa hoitoa.



Samoilta ihmisiltä minä olen saanut useita tappouhkauksia, ja jopa siis viranomaiset ovat tähän sotkeentuneet.



Täytyy vain ihmetellä, millainen tappaja tai tappajaporukka oikein toimii näin? 



Seurauksia ja vastuuseen saattamisia on kyllä tulossa, siitä voivat olla nämä henkilöt varmoja. 

Kaikki aikanaan. 



Minua on nyt uhattu jatkuvalla syötöllä. 



Valitettavasti tämä on vapaa maa ja kukaan ei voi rikosta estää tai selvittää, ENNEN kuin se on tapahtunut. 



Niinpä, jos minusta ei säännöllisesti kuulu täällä blogissa(kin), olen joutunut tämän rikollisjoukon uusimmaksi uhriksi. 



Lisäksi on tullut ilmi huhuja, että tämä ihminen tai porukka leveilee Sannan murhalla. Ovat ottaneet sen ns nimiinsä. 



Sen verran voin paljastaa, että Sannan murha toi mukanaan koko joukon lasten ruumiita. 



Herää siis kysymys, onko tämä Mikkelin porukka tosiaan lasten seksuaalisia hyväksikäyttäjiä vai mitä? 



Ja miksi juuri minä ja minun perheeni sekä sukuni on heidän tähtäimessään? 






1 kommentti:

  1. Miksi tästä ei ole missään mediassa jos kerran ruumiita ja murhia on tehty kasa päin, onko tämä edes totta???

    VastaaPoista