sunnuntai 17. heinäkuuta 2022

Siskoni murhan motiivi







Kirjoitan teille nyt tähänastisen elämäni vaikeinta postausta.



Vaikeinta siksi, että syy tämän kirjoittamiseen on täysin käsittämätön ja kestämätön. Häpeän tunne on valtava!



Kirjoitan tätä siksi, että tieto on tämän jälkeen julkista. Pyysin eri tahoilta, että saan olla julkisesti itse ensimmäinen, joka asiasta kertoo.



Näin voin pahoitella syvästi ja pyytää anteeksi kaikkea pahuutta! Vaikka syytön tähän asiaan täysin olen, minulla on tunne, että juuri minun pitää pyydellä ihmisiltä anteeksi muiden tekoja.



Siskoni murhan motiivi on selvinnyt.



Minä en tiedä, miten minä sanani asettaisin, sillä syy Sannan murhaan on kinky seksi. (Aikuisten välinen seksi) 



Sellainen rivo sysipaska saatanasta lähtöisin oleva irstailu.

Sen rinnalla sadomasokismikin on taidetta.



Tämä tunnustus on tullut kahdesta eri suusta. Ja se on pystytty myös todeksi todentamaan.



En kertakaikkiaan pysty ymmärtämään NÄIN TURHAA LAPSEN KUOLEMAA!



Murhalle ei koskaan ole YHTÄÄN AINUTTA järkevää tai perusteltua syytä, 


Mutta tämä on jotain niin yli kaiken mahdollisen ymmärtämisen taidon, etten minä tähän kykene enkä taivu. 



Enkä hyväksy! Tuomitsen niin jyrkästi, kuin ikinä kykenen! 



Ja sitä anteeksiantoa on turha kenenkään odotella! 




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti