lauantai 25. kesäkuuta 2022

Kuka ja mikä on oikea uhka?







Ihmisyys on ihmisenä olemisen velka.


Tämän luulisi jokaisen ymmärtävän.



Näin ei kuitenkaan ole. Usan aborttilaki on jälleen valtiollisella tasolla esimerkki siitä, miten ihmisyys unohtuu.



Itse olen kokenut hyvin outoja asioita viime viikkoina.


Olen saanut tappouhkauksen, jota ovat minun näkökannaltani katsoen puolustaneet niin poliisi kuin sosiaalitoimikin.



Näin ei toimita maailmassa. Ei.



Minä tiedän olevani pelottava. Näin se on. Siihen se kuitenkin jää.

Minä vastuutan ihmisiä toimimaan LAIN mukaan oikein.



Silloin se tarkoittaa sitä, että jos olet tehnyt rikoksen, minun kanssani ei pysty neuvottelemaan sen peittelystä.


Rikoksen voi aina sovittaa.



Jos ajattelet niin yksinkertaisesti, että minut eliminoimalla säästyt rikostuomiolta, kehottaisin ottamaan nyt ne aivot oikeasti käyttöön!



Minä en ole kenellekään uhka. Minä olen mahdollisuus.


Tekemäsi rikos on uhka. Se on sitä aina. Se ei poistu tekemällä uusia rikoksia.


Tämä yksinkertainen matikka täytyy nyt jokaisen opiskella!



Tappaminen on tappajien toimintatapa. Se EI KUULU normaalin ihmisen toimintatapoihin. 


Mitä siitä lopulta tulee, kun aina jos koet vääryyttä, tapat jonkun. Tuon jonkun läheiset kokevat vääryyttä ja epäoikeudenmukaisuutta ja tappavat jonkun toisen? 


Tämä härräpyörä vaan jatkuu ja jatkuu.. Jatkuu niin kauan, kunnes ei ole enää ketään, yhtään ihmistä, jäljellä. 



Siksi meillä on olemassa valtiossa laki. Meidät on opetettu moraalisiksi yksilöiksi. 



Ymmärrän vastuun kantamisen olevan pelottava asia. 



Minulla on kuitenkin kansalaisena TÄYSI OIKEUS hakea lain suomaa oikeutta vääryyksiin, jotka olen kohdannut. 



Ja mitä näihin uhkailuihin ja painostamiseen tulee, kehottaisin harkitsemaan uudestaan. 



Silloin, kun lisäät kierroksia tällä tavoin valtion virastot asiaan sotkemalla, miten luulet pääseväsi vähemmällä? 



Sillon vain todistat entistä tiukemmin, kuinka olet syyllinen. 



Kukaan ei ole pakottanut tekemään rikosta. Se on AINA ihmisen oma valinta. 



Niinpä toivon nyt ihmisten ottavan aikalisän ja harkitsevan asioita kaikessa rauhassa. 



Jos joku toinen tahtoo pilata elämänsä ja mahdollisuutensa, sinä voit AINA valita toisenlaisen tien. 



Ja kyllä. Minä olen kasvanut melkoisessa "mafia" perheessä, missä toimintatapana on ollut toisten tappaminen ja tapattaminen. Ja lopulta he ovat vain luulleet olleensa vallassa ja hallinneensa muita. 



Yhtään ihmistä en vielä tähän päivään mennessä ole hengiltä ottanut enkä otattanut. 



Oma perhekin on joutunut kohtaamaan lain kouran ja jotunut tai joutumassa vastaamaan teoistaan maallisen esivallan eli tuomioistuimen edessä. 



Tämän pitäisi IHAN JOKAISELLE ihmiselle kertoa kaikki tarvittava minusta ihmisenä. 



Ihmisyys kunniaan! Kun olet ihminen, ihmisyys on velkasi, joka on maksettava! 


Kun teet virheen, tunnusta ja sovita se!





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti