tiistai 14. helmikuuta 2017

Persoonallisuuden piirteitä








Katselin viime lauantaina Putousta, ja Tulikokeessa näyttelijät joutuivat esittämään toistensa sketsihahmoja. Makeasti sai nauraa, suoritukset olivat huikeita.





Siitä se ajatus sitten lähti. 









Aloin pohtia, olisiko minusta menemään lavalle esiintymään? 


Totesin, että ei olisi.






Olen aina pitänyt itseäni ekstroverttinä, joten hämmästyin suuresti tätä oivallusta.







Ensimmäiseksi tuli mieleeni, voiko ekstrovertti muuttua introvertiksi?




Tuskin kuitenkaan.






Kuitenkin aloin tutkia asiaa ja tein testinkin, jotta varmistuisin asiasta.





Olen introvertti.






En ehkä ole aiemmin lukenut määritelmiä tarpeeksi tarkasti tai ajatellut asiaa lähemmin.
Tai sitten lähtökohtani asian pohtimiseen ovat olleet erilaiset. Olen ajatellut olevani jotain, mitä en ole, vain käytösmallini perusteella.






Kun ajattelen faktoja siitä, millainen introvertti on, ne täsmäävät kyllä. Olen juuri sellainen.






Se, mikä minua tässä hämää, on se, että aina minun on sanottu olevan rohkea, avoin ja ulospäinsuuntautunut.





Joten tutkin asiaa hieman lisää ja löysin määritelmän ulospäinsuuntautunut introvertti.





Juuri oikea määritelmä minusta.























Ei kommentteja:

Lähetä kommentti