tiistai 7. toukokuuta 2019

Luonneanalysointia













Tein Ylellä leikkimielisen luonnetestin. Mikä muumi-hahmo oletkaan...

Olen katsonut paljon niitä 90-luvun Muumeja, niitä, jotka ovat tuttuja ja turvallisia.






Nyt se on sitten todistettu, olen Nuuskamuikkunen.





Yllättävää kyllä. Olen ajatellut aina olevani eniten kuin Pikkumyy, mutta analyysi oli juuri minulle tai minusta tehty.






" Nautit puhtaasta luonnosta ja yksinkertaisesta elämästä, aivan kuten Nuuskamuikkunen. Olet itsenäinen ja teet mieluiten matkaa kevyin kantamuksin. Pahin pelkosi onkin, että sinulla olisi jotakin liikaa - tavaraa tai liian läheisiä ihmissuhteita. Tarvitset paljon omaa aikaa ja vapaus on sinulle tärkeämpää kuin mikään muu. Siksi olet koko ajan valmiina lähtöön.. "






Moomin Characters







Viiltävä luonneanalyysi sopi tähän vuorokauteen kuin nakutettu. Toukokuussa saamme taloyhtiön toimesta roskalavan, jonne saa viedä kaiken ylimääräisen pois pyörimästä nurkista.






Olen 2 päivää taas puunannut huushollia ja pistänyt tavaraa lavalle.






Tänään kannoin niitä sitten sinne oikein urakalla ja totesin, kuinka ihminen voi olla onnellinen kun saa tavaraa vähemmäksi. Lisäksi huumaavaa onnea tuotti se, että keppien kanssa vaan heiluin menemään ja sain tehtyä sen mitä olin ajatellut.






Naapuri kysyikin minulta, että miksi ihmeessä sinä olet noin ehdoton?






Jäin pohtimaan asiaa, ja totesin, että kyllä taidan olla ehdoton minimalismin suhteen, koska se tuntuu hyvältä. Mieli on selkeämpi, kun ei ole mahdottomia tavaramääriä nurkissa. Lisäksi katson asiaa näin liikuntarajoitteisen ihmisen kannalta kaytännön tasolla, ja vähemmän roinaa on silloin ehdottomasti parempi, ihan jo siivouksen kannalta.






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti