maanantai 16. toukokuuta 2022

Ainoastaan nollasummapeli!







No niin. Nyt nämä psykologiset pelit saavat sitten tältä erää riittää.


Minun mittani on niitä täysi. Meinaan aivan täysi.



Ainoa peli, jota enää suostun pelaamaan on nollasummapeli.



Ei ole olemassa mitään välimuotoja, tehtyjä sopimuksia tai neuvoteltuja etuja.



Ruumiit etsitään. Ne löydetään.

Syylliset menevät oikeuden eteen ja kärsivät tuomionsa.



Ja me muut yritämme riipiä kasaan edes jotain mikä muistuttaisi elettävää elämää. 



Minä olen ollut aina rehellinen tekemisistäni.

Jos ei ole kiinnostunut kuulemaan niistä tai ymmärtää asiat vasta jälkikäteen, kenen syy se silloin on?



Niinpä nyt selvällä suomenkielellä ilmoitan, että aion tuoda Annen ja siskoni kotiin.



Tai ensin tietenkin patologin tutkittaviksi, mutta sitten kunniallisesti kirkkomaahan haudattaviksi.



Minä en ole idiootti, vaikka niin tykätään ajatella ja sen mukaan toimia.


Minä katselen ihmisten touhuja aikani, ja jos ei tyydyttävää ja eteenpäin vievää kehitystä tapahdu, vaihdan konstia.



Siinä ei ole mitään henkilökohtaista. Meillä jokaisella on ihmiset joille vannomme uskollisuutta ja olemme lojaaleja.



Minua on nyt testattu ja urkittu niin paljon, että yksityisyyttäkin on loukattu, ilman mitään pätevää selitystä tai syytä.


Niin niin. Ainahan ne syyt löytyvät. Jokainen perustelee asiansa ja tekemisensä miten taitaa.


Eri asia on, onko se oikeasti laillista. 



No. Nyt koko seurakunta tietää minusta kaiken, suolen toimintaa myöden, joten eiköhän ole tullut todistetuksi aivan kaikki tarpeellinen ja tarpeetonkin.



Olisiko viimein aika olla uskollinen minulle?


Perheeni joutuu nyt sen tosiasian eteen, että he joutuvat tämän todistamaan. He ovat itse tämän valinneet. Joten valituksia en vastaanota. Olisi ollut valta valita myös toisin. 




Tiedän, että Annen tapauksessa tilanne on vaikea. Ihmiset, jotka hänen ruumiinsa piilottamisesta ovat vastuussa, ovat täysiä elukoita. Eivät ihmisiä lainkaan.


Olkaa hyvät. Juuri myönsin teidän olevan ihmistä suurempia.



Käsittääkseni tekin kuitenkin ymmärrätte neuvottelujen päälle.



Arvostaisin kovasti sellaista elettä, että Annen, lasten ja siskoni ruumiit luovutettaisiin vapaaehtoisesti poliisille. Tai ilmoitettaisiin mistä ne löytyvät.

Syylliset tiedetään jo, joten en tarvitse muuta, kuin kaikkien ruumiit.



Pidän tätä järjestelyä aivan kohtuullisena.



Ja velvoitan äitini, biologisen äitini, tätini ja kuolleen siskoni isän tekemään valaehtoiset tunnustukset poliisille.



Nollasummapeli. Ei enää mitään muuta.



Toivon ruumiiden sijainnit olevan virkavallan tiedossa kuluvan kuun loppuun mennessä.


Mieluiten niin, että ruumiit ovat kuun loppuun mennessä jo patologin pöydällä.



Pyydänkö kohtuuttomia?


Mielestäni olen ollut hyvinkin pitkämielinen.



Täytyykö minun itse tulla ruumiit ylös kaivamaan henkilökohtaisesti?





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti